Stan/stallet/konfa/tonår

Tja(; Kom nyss hem från tonår!(; Först halv 1 typ blev det stan med elsa, sen drog vi till G.A för hon skulle hämta sin bok elr nått, det va pinsamt, för det va fullt med folk som glodde.. Efter det gick vi till donken, köpte milkshake, sen gick vi till bussen och mötte becca, (; Hahaha, när jag hade druckit upp min milkshake så tog becca den, och typ tryckte, så locket flög iväg på en killes axel som satt framför oss, antingen märkte han inget elr så sket han i det, men locket låg där på hans axel ett bra tag, sen ramlade locket ner på sätet, ahfyfan vad vi skratta!<3<3<3 Jag och elsa gick av vid min mammas jobb, så körde hon oss upp till saxhögen, jag o elsa hjälpte till att leda en yngre grupp, (; Efter det åkte jag hem och duscha, sen till fritidsgården, och sen konfan, vi fick pizza, marabou choklad, cola och massa godis,! Fast det bästa va att det bara va typ 12 st av alla som fick pizza oså, dom andra fick knäckebröd och typ skorpor! Maha! Sen efter konfan blev det tonår, mycket kuul, Kleta ner maxs arm och philips ansikte med bodylotion (; Nu e jag hemma och ska nog snart sova, (; chiaoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0