ELSABERGMAN !

sooom man saknat diiig va ! ♥♥♥♥
egentligen va det inte så länge sen vi träffades sist, men känns såå ♥

min vecka har sett ut såhär typ.
måndag: hem till gibben tror jag det va  :)♥
tisdag: saxhögen , riiida ! :D♥
onsdag: saxhögen , riiida ! :D♥
torsdag: saxhögen , riiida ! :D♥
fredag: stan med hänkii sen till konfan o senare vidare till tonår :) ♥
lördag: konfa, blå huset med, elsa, andrea, madde, amanda och alice och göra iordning för årsmötet, sen kom la typ massa folk vid 4, amanda sjöng vi åt tacos o massa roligt ! :D
efter det åkte jag hem till gibben och färgade håret ,  ! :D ♥
sen hem, nuu vakna jag för typ en timma sen, idag ska jag bara slapppaa :) ♥

// biea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0