Elsa Bergman ! ♥♥♥

hehej, ! (:
hmmh,
gårdagen såg ut såhär: vaknade, neeee, väcktes vid halv 9 , kl 10 droog man till konfan, fick våfflooor :)
sen kom jag hem typ 1, vid halv 7 nån gång kom linneuuuss<3


"Gammal" bild på mig och linneaaa,♥
dom åkte hem typ 1 nån gång tror jag,sen sooov jag,


väcktes klockan typ 10, fast enligt mig va klockan 9 , för dom där jävla sommartiderna,
tog 11:20 bussen in till alingsås, där jag skulle träffa elsiiis,
men hennes tåg va försenat, så fick sitta och vänta på henne i en halv timma typ,
ahja, sen drog vi till storken och köpte skinnjacka tiill mig :)
sen till donken och köpte milkshake (a'
tog tåget till elsis och hemmaa hos henne tittade vi på askungen hehehehehe , sööt ♥
sen åt vi och tittade på , trodde vi va paranormal activity ( 1 ) men det va tydligen 2an,
ahja denva bra iaf (:
sen skulle vi se 1an då, så ladda hon ner den, fast då va det tydligen 2an hon ladda ner, aja det va jätte konstigt,
vet inte riktigt vad det va vi gjorde,men , iaf, tog jag 19:48 tåget till alinsås och sedan bussen hem till sollebrunn, :)

roolliiiiig dag ! ♥

jag oo bästiiiis ♥
älskar dig elsa bergman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0