ELIN CARLSSON

Onsdag - Torsdag

glömt av att blogga / inte hunnit "/
eh,  i onsdags var jag uppe i stallet med ellen o cizziii, :)
Dom red ut på deras lektion och lämna mig där helt själv typ, så stog och borstade mio,
deras nya häst som dom har på prov, han hade rullat sig i lera så han va lite lagom smutsig,
men allt är det mysigt att stå och bara greja med hästarna !

idag åkte elincarlsson med mig hem efter skolan ! :)
vi åååt micromacka och drack oboy som vanligt när hon e här c:
vi har typ suttit vid datan mest :)
hon åkte hem typ 7, nu har jag precis gjort idrottsläxan och pluggat på no:n
idrotten va att man skulle göra ett träningsschema typ, aa, skriver mer om det nån annan gång,
No:n , vi har sexualkunskap just nu , x)  så det va om "snoppens delar"
^^,


Biiild på bästa vännerna
elin carlsson
&
felicia tovle




Älskar er cheyer ! ♥


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej, jätte fin blogg! Kommentera gärna min om du har lust :)

Ha det bra!



Förlåt om du inte gillar sådana här kommentarer..

2011-03-18 @ 16:01:28
URL: http://moreandmore.blogg.se/
Postat av: Felicia

älskar dig med! <3

2011-03-18 @ 17:29:52
Postat av: Bella (;

Elina: tack du !

visst kan jag göra det (:

Jo helt okej kommentar (;



Felicia: Loveuuu ! ♥

2011-03-19 @ 09:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0