Stallet !

tjao, dålig uppdatering, :/

ahja, har inte hänt så värst mke, stallet i onsdags, vi började 8 och slutade 5 , men det va usmöte så va kvar till 9. vilket betyder att jag va i stallet i 13 timmar igår ;o
eh, idag började jag 9, slutade 7 typ,
dagen idag har vart kul ! :D
vi övade Mio¨på att dra vagn, det gick bra ,
sen hade Carina och Malin ridit ut en bit, så när dom kom tillbaka fick jag och amanda skritta av Tödde och Nalle !
jag red Tödde, guuuuud va sköööön sadel ! han va rolig att rida, vill göra det nån mer gång (a'
amanda red Nalle, men han gick upp i trav lite då och då, så hon fick försöka sakta ner han xd

mhmmh, nuuu sitter jag och tittar facebook, och är inne på msn ! :D
imån har vi sovmorgon till 11 ! :D
är kvar i stallet till halv 6, sen drar jag hem och duchar och sedan vid 7 drar jag till konfan.. xd:D
sen vid 10 till tonår :)

på lördag äre konfa från 10 till 2, :)
sen ska nog Max med mig hem (: ♥



jag och Deus Pateus ! :D<33


Kommentarer
Postat av: deuspateus

ahhh! det är ju jag!!!

heheh<3

2011-04-09 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0