Saxhögen!

Saxhögen hela jävla veckan!
Det kan nog inte bli bättre ! (L)(L)(L)(L)

Igår, va det fiiiiint väder, vi började 11, asgött med sovmorgon,
mockade i stallet åt mat vid typ 1, sen tog vi ner Mio till ridhuset och tömmkörde och loncherade ( elr hur det nu stavas ) han  !:D
roligt roligt !
sen vid 4 tog vi in hästarna och borstade dom, vid 5 började första lektionen, då satt vi i klubbstugan och chillade
gruppen efter skulle rida ut, så jag och amanda fick cykla med runt, :)
sen drog vi hem, kl typ halv 8 :)

Idag, regnade det hela dagen typ..
jag gick upp typ halv 7, kvart över 7 körde mamma mig till amanda så halv 8 cyklade vi upp till saxhögen, va där typ 10 i 8, bytte om gick ner till stallet med malin, och matade hästarna, sen kom veterinären kvart över 8 typ,
när veterinären va klar tog vi ut hästarna och sedan tog malin ner nalle i ridhuset och övade lite med långa tyglar oså,
undertiden fick jag och amanda mocka, sen när vi va klara gick vi upp till stallet och mockade färdigt där.
sen putsade vi sadlar, och seen vid typ halv 2 åt vi,
vid typ halv 4 tog vi in hästarna, 
sen tog malin ner nalle till ridhuset och red lite, så satt vi och tittade på.
vid typ kvart över 4 borstade vi hästarna 
och klockan 5 började min ridlektion, amanda red igen, hon red sune och jag red Enwoy 



HAHAHA SÖÖÖÖÖT ! <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0