Happier Than Ever ! ♥

Tjaa !
sitteeer hemma och, eh lyssnar på musik !
dagen idag har sätt ut såhär,
väcktes kl typ halv 9... för skulle iväg till kyrkan , har typ bara gått 4 gånger i kyrkan och man ska gå 10 så..
ahja, efter kyrkan åkte jag hem till mormor lite, mysigtmysigt (:

efter det elr vid typ 2 åkte jag ner till sollebrunn och tittade när P15 spelade, 
satt med ellen, hon va där med (;
hahahah
Ellen: halvlek är när dom har typ rast va ?
haha, helt jävla borta va du idag, xd 
i halvlek gick vi till ica, skulle hon betala sin twix så ger hon pengarna till han som sitter i kassan.
och han bah, eh däär , och pekar på pengagrejen som man lägger i mynten i , hahaa xd

ahja,  efter matchen pratade jag lite med max,(: ♥
sen åkte jag och ellen hem till mig,
vi såg på Älska Mig
det är liiite pinsamt att jag inte har sätt den förän nu,
för min kusin är ju med där, haha, fast inte så mke, men, aa ändåå !
och jesper är också med juu ! (:

Har ingen bild som passar så får bli min strutskompis Märta på bild ! (;





------------------------------------------------------------------------------------------------------------

äkta kärlek rostar aldrig, vad som än händer ♥
gillar man någon på riktigt kan man förlåta
det är en av sakerna som är bra med dig , du förlåter lätt ♥
somsagt, förlåt för allt jag gjort,
men efter idag känns det bra!
känns som vi har släppt det som hände
och gett det ett nytt försök ♥
det är jag glad över ♥


ciao♥

Kommentarer
Postat av: carro

vart laddade ni ner filmen? :D eller gjorde ni det? :)

2011-04-05 @ 19:18:05
URL: http://carolinajohanssonn.blogg.se/
Postat av: Bella

Vi tittade på youtube (:

2011-04-05 @ 20:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0