Elsa Bergman !! ♥

Tjaa !
Dagen har spenderats med Elsabästbergman ! ♥

gick upp typ halv 9 !?!?!?!
ahja, sen åkte jag till stallet vid typ 2,
sen typ gick jag och elsa mot storstaden och köpte mjukglass på 42:an ! :D
MUMS ! ♥
eh, gick till ica och , försökte proppa i oss glassen, vilket inte gick så bra, eh, slängde ganska mke ^^
sen gick vi till expressen och köpte GODIIIIS och fantaaaaa , fast elsa köpte cola (;
höhöhöh vi va liiiiiite tjocka idag, köpte godis för 43 kr ! xd ♥
sen när vi gick hem till mig tappa jag min älskade fanta ! ):

när vi kom hem typ, hoppade vi på studsmattan (H'
och satt vi datan och lite annaat, uschh, va hemskt att sitta inne vid datan när det va så fint väder !
men det funkade i typ en kvart , sen gick vi ut igen ! (:

ehuu, bilder kommer imån elr nått, DATAN ÄR SEEEEGE NUUU ......

tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0