Eliin !

Tjaoo,
slutade skolan lite tidigare,typ kvart över 2 gick jag hem till elin,
vii, spelade nått bilspel! ^^
sen hade det puckot köpt Yoghurt ist för filmjölk, så vi va tvugna att gå fram och köpa filmjölk så hennes mamma kunde göra filplättar,^^
när vi kom hem spelade vi igen, och sen åt vi, och satt typ och vänta på cajsa i typ 40 min för vi skulle skrämma henne,
när cajsa kom typ gjorde vi iordning oss och sedan vid typ 8 gick vi till fritidsgården
vid 10 gick jag till tonår,

och totalt utklassade jonny och philip på nått bilspel !
sen döda jag linnea på cod med ! :D
haha jag äger !




hahaha elliin !
jag saaaaknar kattuuungarnaa !!! ♥♥♥

tjaoooo

Kommentarer
Postat av: linnea ^^

Haha, och det va ju inte så att det va första gången jag spelade cod eller så? ;)

2011-04-02 @ 22:27:25
Postat av: Elin

hahahah ja fyfan vad kul de va!!

saknar också katterna!:o<3

puss!

2011-04-03 @ 19:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0